10 saker ni inte visste om mig

här kommer 10 saker ni kanske inte visste om mig!
 
  1. jag kan inte gå på A brunnar, kan gå på alla förutom dom, när jag var liten trodde jag A brunnar betydde otur och det sitter kvar i huvudet än
  2. jag dricker inte läsk för jag hatar kolsyra, tycker det gör ont i tungan när jag dricker de
  3. jag sitter alltid på toalocket när jag borstar tänderna, hatar att stå upp för då blir det att man gör annat samtidigt och då slarvar man med att borsta
  4. jag åt aldrig godis innan jag träffade min pojkvän, för 10 månader sen åt jag knappt godis alls, men nu älskar jag godis, förstår inte hur jag klara mig utan de förr.
  5. somnar alltid med ansiktet mot väggen, tycker det är skit obehagligt att sova med ansiktet mot dörren för om dörren öppnas så blir man as rädd
  6. jag rullar alltid in mina fötter i täcket när jag ska sova, för annars känns de som någon ska ta tag i mina fötter 
  7. blir jätte ledsen när jag måste klippa av mina naglar, har alltid långa naglar så när de börjar bli fula och jätte långa så måste jag klippa av dom och det är jätte tråkigt för hatar att ha korta naglar
  8. jag har ingen bästavän, om jag ska prata problem med någon så är det oftast en killvän eller min pojkvän 
  9. jag måste alltid gå upp på en gång när alarmet ringer i veckorna när det är skola, för somnar jag om så går jag aldrig upp därför måste jag gå upp direkt när alarmet ringer
  10. jag hatar att gå själv ute på kvällarna, känns alltid som någon går bakom mig eller ska hoppa på mig

Kommentarer

Vad vill du skriva? ska det vara taskigt så kan du lika gärna låta bli.:

Vad har du för namn?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0