landat hemma nu !

sådär ja, nu har jag landat hemma och är enormt trött !
fy vilken lång skoldag,trodde aldrig att den skulle ta slut men drog ner lite på stan på rasten vid 2, hitta en tröja och en liten tyg väska, perfekt att ha datan i om man bara ska till skolan.
sitter just nu med musik i öronen men funderar på att lägga mig i sängen & skriva lite texter, kanske ta en liten sovpaus.
imorgon är det fredag redan och åker till älskling då och sover där.
som ni ser så bloggar jag lite ibland och så kommer det se ut ett tag framöver, bloggar lite när jag känner för de.
hoppas ni står ut !
hörs !

Kommentarer
Postat av: MOLLY BERGSTRÖM - UPPSALA

Önskar dig en fortsatt fin torsdagskväll :)

Några trevliga planer för kvällen?

2012-03-22 @ 18:57:25
URL: http://mooollys.blogg.se/

Vad vill du skriva? ska det vara taskigt så kan du lika gärna låta bli.:

Vad har du för namn?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0