we can do it together my dear

jag vill tillgängla denna text till emelie.

vi går igenom precis samma sak och vi klarar detta tillsammans gumman! vi är starkare än någonsin nu
med dig vid min sida klarar jag detta, vet att du finns vilken tid på dygnet som helst och hoppas du vet det med!
det är hemskt att gå igenom samma sak men vi fixar de! jag tycker om dig super mycket och vill att vi ska klara detta.
vi kan prata om precis allt och stöttar varandra genom vatten och eld! allt mellan himmel och hav!
vi har gått igenom mycket och du ställer upp när det gäller allt! du kommer ut sent på kvällen för jag mår dåligt!
du är en otroligt bra vän och du är perfekt som du är!

tack för jag har dig min vän !




Kommentarer
Postat av: Emelie Carlsson - hobbyfotograf!

bästaaaa du!! <3

Svar: du är bäst gumman! <3
emma thomsen

2012-06-14 @ 21:27:00
URL: http://emelieccarlsson.blogg.se

Vad vill du skriva? ska det vara taskigt så kan du lika gärna låta bli.:

Vad har du för namn?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0