Juni redan

Jösses vad tiden går fort!
det är redan sommar fast det märks inte på vädret för det har regnat i flera dagar nu!
på torsdag är det avslutning, redan gått 1a året på gymnasie, helt galet vad tiden har gått fort.
har även snart 5 månader med mitt hjärta som jag älskar mer idag än någonsin!
detta år har börjat toppen och hoppas att sommaren blir grym, jobbar som sagt 5 veckor som jag skrev i något inlägg förut, så kommer tjäna lite pengar.
flyttar även till en villa här i eskilstuna med pappa den 25e juni, ska börja packa flyttkartonger nu faktiskt, kasta saker eller ge bort de som jag inte behöver, längtar till att få inreda mitt nya rum !
nu ska jag ta fram kartonger och starta packningen !
hörs senare !

Kommentarer
Postat av: anna

härligt det :D!

2012-06-03 @ 17:56:41
URL: http://annamarialarssson.blogg.se/

Vad vill du skriva? ska det vara taskigt så kan du lika gärna låta bli.:

Vad har du för namn?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0