Jag hatar sommaren än så länge!!!!!!!

 Hej!!

åh är galet trött som vanligt efter jobbet... men imorgon är det kort dag!!
mitt huvudvärker, orkar inte gå ut i de fina vädret ens men ska försöka komma ut lite iallafall.
suttit med detta inlägg en stund, vet inte vad ja ska skriva och är otroligt trött och grinig! skit att jobba ju ! man blir ba på så jävla dåligt humör!
jag vill bara att mitt hjärta ska komma till mig nu ! inte träffat han på två dagar! längtar sönder efter han!
men så är det väl när båda jobbar... men det är svårt
 
ska sova en stund till!

hörs senare


Kommentarer
Postat av: anna

va händer på midsommar då?

2012-06-20 @ 15:34:07
URL: http://annamarialarssson.blogg.se

Vad vill du skriva? ska det vara taskigt så kan du lika gärna låta bli.:

Vad har du för namn?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0