Lördag morgon och små grinigt humör.

 
Godmorgon på er läsare! 
eller ska man säga god eftermiddag..

iallafall, har precis duschat och fixat klart mig, gjorde de medans tusse sov vidare, gick upp tio över 12 och kl är nu 2 och han är inte uppe än så skiter faktiskt i att väcka han, väckt han sen jag gick upp men det är omöjligt så han får skylla sig själv, därför satt jag mig här så länge framför datan i vardagsrummet, passa på att skriva lite, svara på komentarer och så vidare.
men när jag väl senare får upp han eller när han själv vill gå upp så ska vi åka till kvicksund där han bor, sova där tills imorgon, ingenaning om vad vi ska göra men vi lär vara ute hela natten så söndagen blir att sova tror jag, det brukar bli så iallafall.

som sagt designen är lite till och från just nu för emelie ska fixa den när hon väl har tid, så ursäkta för de!

jaa.... har inte så mycket mer att säga just nu men ni får ha en toppen dag så hörs vi antingen senare eller imorgon !


ha det gött!

Kommentarer
Postat av: anna

hoppas du får en bra Lördag

2012-07-28 @ 14:41:51
URL: http://annamarialarssson.blogg.se
Postat av: anna

tack :D haha just nu vet ja inte hru de blir ikväll de bara regnar å har sig -.-'

2012-07-28 @ 14:52:13
URL: http://annamarialarssson.blogg.se

Vad vill du skriva? ska det vara taskigt så kan du lika gärna låta bli.:

Vad har du för namn?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0