LÄS ELLER INTE !

Skriver ett långt ock kanske depprimerade inlägg nu men vafan det är min blogg så läs eller skit i de !

man mår som man förtjänar brukar man säga men hur ska man orka när alla dessa tankar alltid kommer tillbaka, minnen som sitter fast i huvudet och snurrar runt 24/7.
livet är inte lätt jag vet de men hur ska man orka med allt detta, är det meningen att allt ska vara såhär svårt?
man har drömmar själv och önskningar men ingenting går som man vill.

hur ska man kunna förklara för någon som inte förstår, ingen förstår, ingen lyssnar. jag håller tyst om mina problem men jag borde inte de. kan inte prata med någon, ingen skulle lyssna....
vänner sviker och går bakom ryggen, den enda vän man hade, bästavän gick bakom ryggen och den känslan går inte att beskriva... känns som ett slag i hjärtat, som hjärtat ska hoppa ur halsen 

nej emma förfan upp med humöret nu !!



Kommentarer
Postat av: Mimmi

hjärtat mitt <3

2012-07-29 @ 13:01:47
URL: http://mimmisnewspictures.blogg.se/
Postat av: Julia Nilstål

Du vet att du kan snacka med mig, jag lyssnar och jag skulle aldrig ens komma på tanken att hugga dig i ryggen. Vet att vi kanske inte känner varandra sådär toppenbra, men du kan lita på mig, det lovar jag. Ta hand om dig! Finns ett sms bort, det vet du!
<3

2012-07-31 @ 02:00:11
URL: http://julianilstal.blogg.se

Vad vill du skriva? ska det vara taskigt så kan du lika gärna låta bli.:

Vad har du för namn?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0