informatioon!

Hej på er allihopa! Alla Emmas läsare förstås. Nu är det såhär att jag hört att det kommit lite frågor till henne om hon slutat blogga/tagit bort bloggen. Men så har inte läget varit förstår ni. Ni får helt enkelt vara arga på mig då det är jag (Emelie) som lovat Emma att göra hennes design i ett par dagar nu. Tro mig, det har jag gjort också. Men har man en dålig dator som inte vill sammarbeta med en så går det åt skogen allt för ofta. Så läget är alltså såhär nu, att Emma ska från och med nu blogga på som hon brukade göra, vilket jag bestämmer åt henne nu. Haha. Under tiden hon gör det kommer jag då och då fixa hennes design så den blir klar helt och hållet snart. Den är inte färdigställd och jag är inte nöjd så ja, ni får stå ut helt enkelt. Tycker synd om Emma som faktiskt är bloggsugen som står ut med detta.. 

Detta var väl allt, då vet ni vad som står på. 
/ Emelie 

Kommentarer

Vad vill du skriva? ska det vara taskigt så kan du lika gärna låta bli.:

Vad har du för namn?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0