skoltrött redan

hej på er läsare !
förlåt för dålig uppdatering men har umgått med pojkvännen hela eftermiddagen ! slutade skolan vid halv 4 då mötte jag upp min kärlek på stan så tog vi bussen hem till mig, vi båda somna direkt när vi kom hit för vi var skit trötta, efter det har vi legat och snackat, kollat tv och myst en hel del. tråkigt att han var tvungen att åka hem bara.. saknar han redan :(
imorgon har jag en kort dag som tur för är skoltrött redan.
nu ska jag hoppa in i duschen sen lägga mig i sängen & kolla film.
kanske skriver ett godnatt inlägg senare

ha de bra !
puss & kramizar

Kommentarer

Vad vill du skriva? ska det vara taskigt så kan du lika gärna låta bli.:

Vad har du för namn?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0