Ledig imorgon !

hej hopp vad denna vecka går för jävla fort !
men imorgon är jag ledig! galet skönt ska det bli, men redan vid 1 imorgon så kommer lina hit en sväng och hälsar på sen tror jag älskling kommer på kvällen. men det är inte först imorgon.
idag va det skola som vanligt, slutade halv 4 då mötte jag upp älskling på stan så tog vi bussen tillsammans hit till mig, hela kvällen har vi bara kollat tv, tagit en promenad, snackat en massa och myst en hel del.
nu sitter jag här i sängen med datan i knät och lyssnar på hög musik i lurarna.
ska nog vara vaken en stund till sedan sova.
hörs imorgon läsare !
puss & kramizar
Godnatt!



Kommentarer

Vad vill du skriva? ska det vara taskigt så kan du lika gärna låta bli.:

Vad har du för namn?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0