hur ska det gå när skolan börjar

alltid jag och sova länge nu för tiden..
inte ens mamma väcker mig längre för hon vet att jag inte går upp först 11.. hur ska det gå nu när skolan börjar.. lägger mig vid 1 och går upp 11.. nu när skolan börjar måste man lägga sig 11 och gå upp halv 7.. usch längtar inte !
idag vakna jag vid kvart över 11 men ligger i sängen än.
men nu ska jag iallafall ta en dusch sen ska jag nog iväg med mamms en stund, senare kommer kim hit igen, vi får väl se vad vi hittar på.
har inte alls mycket att skriva känner jag men ni får ha en toppen dag !
puss på er !

Kommentarer
Postat av: anna

åh va mysigt :D!



ne idag har ja typ promenerat de är typ allt :P

2012-01-07 @ 15:58:00
URL: http://annamarialarssson.blogg.se/

Vad vill du skriva? ska det vara taskigt så kan du lika gärna låta bli.:

Vad har du för namn?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0