2011/2012

SENASTE

Du fick SMS av? – kim

Du kysste? - Min pojkvän såklart

Du kramade? - enni

Kompisen du träffade? - enni

Filmen du såg? – oj det minns jag inte

Låten du lyssna? - starry eyed

Alkoholdrycken du drack? - onödigt att veta

Personen som skrev åt dig på fbchatten? - Adam

 

DITT 2011

Gjorde du något du verkligen ångrar? – gjorde jag väl säkert men inget jag kommer på

Blev du kär? – jaa i min pojkvän såklart :*

Hur många hade du sex med? – lite för privat kanske.

Hade du ett förhållande? – jaa

Hur var sommaren 2011? - den bästa på länge! var i ungern med bästa vän

Gjorde du något som du aldrig gjort förut? – jodå

Vad saknade du 2011 som du vill ha 2012? - jag kommer faktiskt inte på något men kanske bättre självförtroende

Bästa minnet från 2011? – ny skola, nya vänner och sommaren

 

FAVORIT

Film? – Dear john

Årstid? – Sommaren såklart

Serie? – O.c & one tree hill

Kändis? – Channing Tatum

Bok? – syskon kärlek

Färg? – vit & rosa

Maträtt? – haha jag och mat… men kanske pannkaka eller tacos

Stad? – inte Eskilstuna i alla fall, typ Göteborg kanske

Artist? - ingen aning

Band? – vet inte

 

KÄRLEK

Har du ett förhållande? – ja

Älskar du någon på riktigt just nu? - självklart

Tror du på distansförhållanden? – jo då

Ska man vara kär i personen man har sex med? - det är väl ens eget val

Hur många gånger har du varit kär? – riktigt kär så 2 gånger

Hade du kunnat bo ihop med den du är ihop med? - haha jo då

Gillar du romantik? – ja vem gör inte.

Har du kysst en kompis? - haha jo

 

FRÅGOR & SVAR

Vad är det första du gör när du vaknar? – det första är att kolla mobilen

Vill du ha barn i framtiden? - jo

Hade du kunnat adoptera bort? - nej

Har du en blogg? – haha jaa

Isåfall, varför bloggar du? – för det är små skoj

Tycker du att du själv är snygg? – nee haha

Har du ett rykte efter dig? – haha har ja säkert

Snusar eller röker du? - nepp

Ditt humör för tillfället? – det är väl okej

Har du piercingar eller tatueringar? – öronen + naveln, tatueringar kommer i framtiden

Gillar du skolan? – haha nej

Vilken är din naturliga hårfärg? – som jag har nu

Vad har du för hårfärg nu? – min naturliga men vill färga.

Saknar du någon just nu? – Aa min pojkvän

Liknar du din mamma eller pappa? – båda två men mest mamma

Hur lång är du? – 172 typ

Hur var du som barn? – totalt galen & busig

 

SORG & FARLIGHETER

Har du gråtit dig till sömns någongång? – jo många gånger

Har du vaknat gråtandes? – aa då

Dricker du alkohol varje helg? - knappast

Har du tagit droger? – aldrig någonsin!

Skulle du kunna testa droger? – aldrig! onödigt

Har någon varit otrogen mot dig? - joo

Har du rymt hemifrån någon gång? - nee

Är dina biologiska föräldrar skilda? - ja

Har du blivit jagad av polisen någon gång? - nej

Har du varit i ett slagsmål? – nej, slåss inte

Har du sett någon bli mobbad utan att du ingripit? – jo.. dåligt av mig

Har du mobbat någon? - nej

Har du blivit riktigt sviken någon gång? – joo många gånger

 


Kommentarer

Vad vill du skriva? ska det vara taskigt så kan du lika gärna låta bli.:

Vad har du för namn?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0