Lördag !

Hej på er.
 
skriver detta inlägg med hängande ögon, en näsa som jag inte kan andas igenom men iallafall, som ni läser och sätt så har jag åkt på världens förkylning, jag är även sjukt trött för somna sent inatt och fick inte sova så länge även fast mitt hjärta sov med mig, meeen ikväll... då sover jag ensam för ingen lust att smitta ner mitt hjärtas familj så valde att vara hemma, han ska ändå jobba imorgon så, men på kvällen kanske jag får träffa han iallafall.
men ikväll så kommer nog wiccan över en stund hoppas jag, så jag slipper vara helt ensam, annars ska jag bara ta de lungt med pappa och ankie.
 
många frågor vad som hänt och varför jag bor hos pappa just nu, men tyvärr är det inget jag vill ta upp, känsligt ämne så jag berättar när jag är redo för de, det är inget allvarligt men inget jag vill skriva ut om.
 
ska nog vila en stund så jag orkar vara vaken länge ikväll
 
Ha en bra lördag
 
pusshej !
 

Kommentarer
Postat av: WhoIsThis

krya på dig :)

2012-12-01 @ 18:26:15
URL: http://www.whoisthis.myshowroom.se

Vad vill du skriva? ska det vara taskigt så kan du lika gärna låta bli.:

Vad har du för namn?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0