vart tog sommaren vägen ??

 
Vart fan tog sommaren vägen ??

bara 2 veckor kvar till skolan, kan inte fatta vart all tid tog vägen? känns som jag inte hunnit med något alls förutom att jobba!

men nu har jag iallafall landat hemma efter att ha bott hos älskling och han hos mig i 1 veckas tid. Så inatt får jag sova ensam för han ska iväg och jobba en snabbis imorgon så passade på att dra mig hemåt och umgås med pappa och alla. Har precis tagit en lång dusch, var svettig och äcklig efter vart på å-festen igår en stund med kim och hans 3 killvänner, känns lite skumt att vara ensam tjej, fick lite blickar av folk men..
i fredags iallafall så var kim och jag på å-festen, fick en super söt panda av han, eller han vann en och så fick jag den, även i torsdags var vi på Gröna Lund med två kompisar, super skoj var det ! 
redan tidigt på morgonen stack vi till stockholm, vi tog tåget dit och hem, sen var vi där ungefär hela dagen ! åkte kan inte fatta att jag åkte och vågade åka så många karuseller som jag gjorde ! jag som brukar vara super feg på sånt! hihi..

aja blev ett jävligt långt inlägg men får dela upp de lite så skriver lite senare va mer jag gjort under lovet och allt som hänt !

promise "lovar"

ha de bra så länge! 

ps: bloggen är inte klar än, emelie håller fortfarande på med den..

Kommentarer
Postat av: anna

eller hur -.-'? sommaren börja knappt eller jo de va la varmt ett tag men nu är de ju typ höstOo

2012-08-05 @ 18:38:31
URL: http://annamarialarssson.blogg.se

Vad vill du skriva? ska det vara taskigt så kan du lika gärna låta bli.:

Vad har du för namn?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0