skriver av mig om min vän !

Känslan av att sakna någon så mycket...

för varje dag som går så saknar jag dig mer och mer, känslan av att va en vän där som alltid ställer upp för mig, som finns dygnet runt, sitter uppe på facebook bara för jag mår dåligt. Jag ångrar att jag lät dig gå, du var den bästa och du är det fortfarande..
jag vill säga att jag saknar dig.. att jag vill träffa dig igen och lösa allt... men jag kan inte, försökt få dig att förstå men du kan inte.. jag lider.. varje dag.. varje minut går alla tankar till dig... 
snälla förstå?! 

jag skriker efter dig, att ja saknar dig min vän ! 
faaan, vad ska jag göra ! jag klarar inte att hålla tyst ! ingen som förstår eller lyssnar !

de va du som lyssnade ! du hjälpte mig, vart är du nu ? 

känslan att ha dig nära, du fanns alltid på nätterna när jag mådde dåligt, när ja hade en mardröm, åkte iväg i en månad och du fanns kvar när jag kom hem! du var och är min bästa vän !

jag saknar dig, att umgås med dig.... ha dig nära, kunna prata med..
 
 

Kommentarer

Vad vill du skriva? ska det vara taskigt så kan du lika gärna låta bli.:

Vad har du för namn?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0