mycket har hänt och därför lösenords skyddar jag bloggen

hej som ni kanske märkt så har jag lösenords skyddat bloggen ett tag, det är för jag måste skriva ut lite privata saker så ni som får användarnamnet och de er litar jag väl på helt enkelt.

men mitt liv har inte vart så bra på sistone, mycket har hänt och så, så jag vill kunna skriva av mig...

 

 

jag saknar någon så otroligt mycket så det gör faktiskt ont, ni har ingen anledning till att veta vem men det är en vän helt enkelt som jag stått nära. känslan av att ha någon att prata med som alltid fanns där, kunde prata i timmar och vi förstod varandra.

 

mitt sommarlov har inte alls vart bra... hemskaste hittils... 

 

skriver mer om detta senare ska vila en stund, knappt sovit på 2 nätter

 

puss och kram 

 


Kommentarer
Postat av: anna

känner igen mig i ditt inlägg, denna sommaren har sugit hårt har mer eller mindre sagt upp kontakten me mina två närmsta vänner, har aldrig känt mig så här ensam :/

2012-08-30 @ 20:08:13
URL: http://annamarialarssson.blogg.se

Vad vill du skriva? ska det vara taskigt så kan du lika gärna låta bli.:

Vad har du för namn?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0