vilka dagar!

hej på er !
förlåt för jätte dåligt bloggande men nu ska det skärpas för nu har jag mer tid !
igår hade jag 3 vänner här hemma,vi laga mat,och kolla på massa filmer. sjukt mys blev det !
dom drog ganska sent så lina och jag kom inte i säng först vid 2 kanske. vi var as trötta då och somna direkt.
vi vakna vid kvart i 10 men låg o drog oss till kvart över. sen blev det frukost och fixa sig. pappa körde in mig o lina till stan vid 2 där jag lämna lina vid bussen sedan åkte till Ishallen för och kolla när brorsan spela hockey match.
kallt som satan men var länge sen jag såg han spela så tyckte det var på tiden,efter det drog pappa och vi hem och laga mat och nyss kom ja hem.. är sååå trött just nu så orkar egentligen inte skriva allt men jaa..
nu ska jag krypa ner i sängen och bara glo film hela kvällen sen sova tidigt !
hoppas ni haft en bra dag, imorgon fyller kussen så blir att fira henne.
Godnatt läsare
sov gott
oredigerade bilder, inte orkat redigera såå dom får se ut såhär

Kommentarer

Vad vill du skriva? ska det vara taskigt så kan du lika gärna låta bli.:

Vad har du för namn?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0