suprise !

haha fick en pressent idag av brorsan när jag kom hem från skolan,han stod i köket och skrek kom inte in så fatta att något stod på.
men fick ett nytt iphone skal och en totalt galen apa som faktiskt skrämmer mig lite.
rör man bananen blir den typ gaalen. hahaha.
men tack så mycket emelie och brorsan för presenten !
slutade skolan halv 1 idag men var kvar i skolan med några vänner till halv 4 sen tog jag och simon bussen hem.
nu sitter jag här med en kopp kaffe och höög musik.
ikväll blir det bara slappa !
hörs !
ciaoo

Kommentarer
Postat av: Ida Edström - Östersunds näst största blogg.☺

är allt bra med dig ? :)

haha ,kul apa .:P

2011-09-07 @ 18:15:46
URL: http://tjejenida.blogg.se/
Postat av: anna

sv: haft en bra dag?

2011-09-07 @ 18:44:00
URL: http://annamarialarssson.blogg.se/

Vad vill du skriva? ska det vara taskigt så kan du lika gärna låta bli.:

Vad har du för namn?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0