skärpning !

God morgon bloggare.

blir sämre och sämre på att blogga men helt enkelt ingen ork att sitta vid datan hela tiden,men ska försöka skärpa mig från och med nu !

jag vakna för en liten stund sen och sitter just nu och dricker en kopp kaffe sammtidigt som jag kollar på tv,haha.
ska snart hoppa in i duschen,sen ska jag iväg och hämta ett paket ! "spännande"
efter det blir det hem och fixa iordning sig för sedan gå över till pappa och fira Ankie som fyller idag
så ska över dit och käka lite,umgås med folk och bara ha en mysig kväll !

GRATTIS ANKIE !

Hoppas ni får en jätte bra dag & kväll, mobil bloggar lite under dagen tror jag.

Pusss & kramizar

Kommentarer
Postat av: anna

sv: tack :)

äh de behöver man göra ibland, ja menar de är ju inget kul att blogga om man inte har lust? ja hade en blogg pause på en vecka å då hoppa ja upp å ner sen å då blev de mycket bättre :) livet utanför är ju viktigare

2011-10-08 @ 12:17:10
URL: http://annamarialarssson.blogg.se/

Vad vill du skriva? ska det vara taskigt så kan du lika gärna låta bli.:

Vad har du för namn?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0