tråkigt

Tio frågor att svara ärligt på:
Vem vill du bryta kontaken med som du har kontakt med just nu? - en tjej som är dum i huvet..

Vem vill du träffa mest av alla just nu? - Enni !
Vem skulle du vilja spendera nästa helg med? - min bästavän enni,saknar henne som sjutton!
Vem är den senaste du sov bredvid? - L

Vem skulle du aldrig svika? - dom som aldrig skulle svika mig
Vem har svikit dig? - rätt många..
Vem kysste du senast? - en idiot.. men fick en puss på kinden igår av en mysig kille
Vem har du en liten crush på? - ingen tyvärr.
Vem önskar du att du träffade oftare? - Adam..
Vem hatar du? - Svårt att hata någon men finns två personer som jag verkligen avskyr mer än allt !

Nio senaste:
Person som smsade: Tom

Person som ringde: Razmus
Person du träffade: Razmus

Person du kysste: som där uppe,en idiot
Person du hade sex med: ...
Person du skrattade riktigt mycket med: Lina !
Person som ljög för dig: en av dom personerna ja avskyr.
Person som du ljög för: kan inte ljuga för folk
Person sa något till dig i förtroeende: Razmus en underbar vän !

Åtta saker som du attraheras av:
- Ett fint leende

- Fina ögon
- Bra personlighet
- Bra längd "längre än mig helst"
- Att man trivs med personen
- Rösten
- kläd stilen


Berätta sju sanningar om dig själv:
- jag är livrädd för småkryp
- ja älskar glass ! "glass monster typ "

- ja har fobi för fötter, tycker det är de äckligaste som finns.
- jag älskar barn program "Phineas and ferb, är min favorit"
- är lätt skrämd
- min pappa är en av mina bästavänner "pappas flicka"
-  jag är as blyg !

Kommentarer
Postat av: SOFIA

Tack snälla, glad jag blir! Hoppas du får en fin Torsdag! KRAM

2011-11-02 @ 23:56:27
URL: http://bysofia.se
Postat av: hemlig!

vad fin blogg!

jag älskar dig puss!

2011-11-03 @ 00:52:34

Vad vill du skriva? ska det vara taskigt så kan du lika gärna låta bli.:

Vad har du för namn?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0