skit dag men godnatt !

Hej på er !

fy vilken dålig dag jag haft... för det första så somna jag halv 5 igår, satt uppe och höll folk sällskap på fb. eller en viss person höll mig vaken med vad gör man inte för sina vänner..
sen halv 10 i morse kommer mamma in och skriker att ja ska vara klar inom 1 timme för vi ska till mormor. va as trött och drog täcket över huvudet men nej de fick jag inte, 2 minuter senare kommer hon in och rycker täcket..
då blev ja skit sur och skrek på henne men gick upp helt död iaf.
tog en snabb dusch,sket i att fixa mig och så drog vi dit.

nu på eftermiddagen var jag på ansiktsbehandling och det var helt ok, de rädda min dag..
nuu ska jag sova !!

imorgon blire stockholm med mamms !

Puss & kramizar


bilden är tagen igår.

Kommentarer

Vad vill du skriva? ska det vara taskigt så kan du lika gärna låta bli.:

Vad har du för namn?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0