grattis på farsdag !

God morgon på er !
jag och enni vakna halv 11 idag typ. eller hon väckte mig för hon var så pigg.. haha.
vi hade en sjukt mysig kväll igår ! riktigt skoj var de ! vi kolla film,åt godis,snacka och allt.
hon drog rätt nydligen så har duschat och så. ska fixa mig nu för kl 3 ska jag ner till farmor & farfar, pappa och alla kommer dit så ska vi fira farsdag !
köpt en present till pappa men kan inte skriva vad än så det får ni höra senare
nu ska jag sätta på lite musik & platta håret
ha en trevlig dag !
puss & kramizar

Kommentarer
Postat av: M.I

Underbaraste personen <3 och finaste <3

2011-11-13 @ 17:55:18

Vad vill du skriva? ska det vara taskigt så kan du lika gärna låta bli.:

Vad har du för namn?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0