några svar på era frågor, orka inte lägga ut alla frågor

här kommer några frågor jag fått så svarar på några här !
inte accepterat alla frågor men svarat på allas frågor iallafall!

OM MIG

hur gammal är du: jag fyller 16 i september "1995"
hur lång är du?: jag är 171 cm :)
ditt riktiga namn: mitt hela namn är emma kristina thomsen
vart bor du?: i en liten stad eskilstuna, 10 mil utanför stockholm
VÄNNER & FAMILJ

har du några syskon?: ja det har jag! en bror som fyller 17 nu i maj :)
vem umgås du mest med efter skoltid?: det måste nog vara enni ! min absolut närmsta vän ! hon är helt underbar!
KÄRLEK

pojkvän: nej
vill du ha någon pojkvän?: just för tillfället så nej faktiskt inte, visst är det mysigt och ha någon men inte just nu för har mycket med skolan & om 1 månad åker jag till ungern och är borta 1 månad med enni och när jag kommer hem så ska jag vara med familjen massa så har inte precis tid med någon.
kär i någon?: nej inte precis kär men lite intresserad av en kille ;)
vem är killen?: det kan jag inte säga tyvärr men tror han själv vet om det :)
vad är det bästa med att ha en pojkvän: oj ja du,kanske att just ha någon som man kan lita på & prata med om allt,sen också att man kan umgås,hänga på stan och bara sånt är rätt mysigt tycker jag, veta att "han" inte skäms över en.
tror du på kärlek vid första ögonkastet?: oftast inte men man vet ju inte

BLOGGEN

hur länge har du bloggat: oj snart 1 år bara.
tjänar du pengar på bloggen: nej det gör jag inte,bloggar för jag tycker det är kul inte för att tjäna pengar.
varför valde du namnet emmziee?: är så trött på att bara skriva "emma" hela tiden och inte lätt att hitta smeknamn och så,blir kallad sunshine,gumman,em och sånt av vänner men sen blev det bara emmziee av en som börja kalla mig de :)
kan du börja videoblogga igen?: det kan jag inte svara på egentligen för gillar inte att se mig själv på video så, men kanske kan göra det någon gång.

Kommentarer

Vad vill du skriva? ska det vara taskigt så kan du lika gärna låta bli.:

Vad har du för namn?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0