en stund för mig själv!

blev en sväng till tuna park med mamma innan jag drog till farbror.
blev ett par nya shorts,en t-shirt,lite sminkborttagnings saker och nya örhängen.
bytte dom två jag gjorde för 6 veckor sen,gud så ont de gjorde men ska iallafall göra fler snart igen. ! haha.
sen hoppas jag att mamma tillåter mig och ta i naveln !!
plzzzz... mamma om du läser detta !!
nu ikväll blir det att bara ta det lugnt äntligen !!! kolla på hockey kl 8 ! SVERIGE-FINLAND !
vilka vinner?
hejja sverige !!!
nu ska jag sova en stund,grymt trött
ciiiaaaoo

Kommentarer
Postat av: Anna

sv: haft en bra helg då :D?

2011-05-15 @ 20:42:18
URL: http://annamarialarssson.blogg.se/

Vad vill du skriva? ska det vara taskigt så kan du lika gärna låta bli.:

Vad har du för namn?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0