tack pappa & ankie !

har verkligen världens bästa pappa och ankie !
igår när jag kom hem så fick ja värsta fina överraskningen av dom.
vita rosor som jaaag ääälskar verkligen,sen en välkommen hem skylt på dörren.
ska redigera lite bilder nu och det lär ta nästan hela kvällen så bilder kommer lite grann varje dag och så berättar jag lite om resan.
svara på komentarer ska jag också göra så var inte oroliga.
tack för ni står ut.
nu gör jag en kopp kaffe och tar en kaka så jag orkar redigera 300 bilder :)
hörs sen :)
ciaooo
inga alls bra bilder för tog dom mitt inatten igår så. och oredigerade.

Kommentarer

Vad vill du skriva? ska det vara taskigt så kan du lika gärna låta bli.:

Vad har du för namn?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0