shopping dag

hej på er !
mår ni bra ?
här är vädret just nu kanon,även fast jag sitter med filt ute så lyser solen förfullt.
idag var vi på gekås och shoppa massa saker, som tex, saker till rummet,nya linnen,nytt skal till iphonen och lite sånt kraffs.
pappa och ankie håller på att fixa mat,brorsan är och tränar och jag bloggar.
härlig familj eller vad säger man.
vi hoppas på toppen väder imorgon så blir det att sola på stranden.
juste igår tog jag två nya hål i örat,bild kommer när jag är hemma på söndag
ha det bra alla så hörs vi
ciaoo !!

Kommentarer
Postat av: Jodie

älskar din header! :)

allt bra idag?

2011-07-26 @ 20:55:52
URL: http://jodiemie.blogg.se/
Postat av: Max

Sööt bild! Perfekt stavas Emma thomsen ♥

jadå det är helt okej <3

2011-07-30 @ 23:51:08

Vad vill du skriva? ska det vara taskigt så kan du lika gärna låta bli.:

Vad har du för namn?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0