detta inlägg är till en person som betyder så sjukt mycket för mig !

detta inlägg vill jag tillgängla till min bästa vän enni !
jag vill tacka dig för jag fick följa med till ungern och uppleva allt du sagt tillsammans,så många minnen jag fått och förstått allt jag inte trodde var sant. 1 månad men dig var en av dom bästa tiderna i mitt liv, alla skratt,alla tårar,allt prat, det fick mig att må som bäst. du är absolut min bästa vän och kommer alltid vara,
vi tjaffsar aldrig. vi har aldrig bråkat eller något sånt och det är ett tecken på en sann vänskap.
känt dig i ungefär 3 år men känns som 10000. så mycket minnen vi har tillsammans och så många fler ska vi skapa.
även fast vi går nu skilda vägar på gymnasie så vill jag bara säga att jag älskar dig till tusen och hoppas verkligen vi håller ihop i sol och regn.
kan sitta och skriva i en evighet men ville bara skriva detta för du ska veta hur mycket du betyder och hur mycket denna resa har betydit för mig och alla runt omkring.

3 underbara år,1 underbar resan med världens bästa vän

jag älskar dig enni !
du är absolut världens bästa. glömmer dig aldrig. i mitt hjärta kommer du alltid ALLTID ha en plats. det kan jag lova!





Kommentarer

Vad vill du skriva? ska det vara taskigt så kan du lika gärna låta bli.:

Vad har du för namn?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0