bara massa text denna vecka !

hej bloggare!

framme i falkenberg, vi rulla in med med bilen vid stugan vid kl 3 i eftermiddags.
stugan är sjukt liten med duger och sova i. finns ingen toa eller dusch i stugan bara ett litet kök och sovplatser.
dusch och toa finns i ett hus ute.

men men bara va nöjd och njuta.
fast vädret är ju skit. sitter med mjukiskläder,tofflor och massa ljus. 13 grader är det ute bara.
BRRRR..

som sagt bloggningen under veckan kommer vara dålig och ni får stå ut med massa text för ladda upp bilder med mobilt bredband tar 10000 år verkligen så svarar på komentarer,lägger upp bilder på söndag när jag kommer hem !

nu ska vi ta det lugnt sen blir det sova tidigt tror jag !


ha det bra

ciaooo


Kommentarer
Postat av: M *

- hehe okej!

2011-07-25 @ 17:19:22
URL: http://dajeroma.blogg.se/
Postat av: kurdisk muslimsk tjej <3

Hejhej ! :D jag följer dig på bloglovin nu:) följ gärna mig med om du vill:) vacker bild:)

2011-07-25 @ 20:42:34
URL: http://kurdishgirlpeaceandlove.blogg.se/

Vad vill du skriva? ska det vara taskigt så kan du lika gärna låta bli.:

Vad har du för namn?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0