stressande och jobbigt

vet att jag börjar bli sämre och sämre på att blogga men ska försöka skärpa mig lite!
har bara inte orkat nu när skolan börjat igen och det är massa att göra med skolan.
nationella proven och så...
sen börja tänka på gymnasie och allt... det gör mig mest stressad men ikväll är jag fri från de fast 3 timmars skola imorgon som sagt men de klarar ja..
ikväll blir det att bara ta det lugnt och tagga till skolan imorgon..
sitter just nu i soffan på rummet, kom nyss hem va nere hos farmor en stund och prata lite.
länge sen ja såg farmor och farfar så..
hoppas ni får en bra fredag kväll
kramizar
//emmziee

Kommentarer
Postat av: toves träningsblogg

jag kollar just nu på tv..

annars i helgen kommer min pojkvän hem och vi ska ha myskväll, har ju även min ätardag :) så det blir godis och en massa gott..plus en del träning

2011-01-14 @ 20:45:14
URL: http://tovestraningsblogg.blogg.se/

Vad vill du skriva? ska det vara taskigt så kan du lika gärna låta bli.:

Vad har du för namn?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0