veckans tips! förstora byxor eller är dom tråkiga? läs då

hej på er.
sa ju att jag hade ett tips till er alla som har ett par gamla jeans som du tycker är tråkiga eller är dom förstora?
då har jag två förslag som jag gjorde på mina jeans idag.
har ett par helt svarta jeans som var förstora och super tråkiga så tog ett resår band och en liten kniv och satt ett resår band i midjan så byxorna inte är förstora och då slipper du ha ett fult bälte under tröjan.
kniven kan du ha och göra massa hål i byxorna.
det blir as snyggt! kan visa någon dag mina jeans jag gjorde för just nu är dom i tvätten för att dom ska bli mer slitna
så allt du behöver är
  • ett resår band
  • och en liten kniv
  • och en kartong bit
  • sax
  • nål och tråd
börja med att lägga en bit kartong innanför byxorna så inte du skär igenom byxorna.
sen gör du så många hål du vill. ett tips! undvik knäna och gör inte ända upp till fickorna för då spricker byxorna lätt
vill du ha resår band i midjan? så ta en sax och ett resår band sedan sätter du en häftnål i kanden. först klipper du upp en bit på insidan av byxorna vid kanten där man kan ha bältet eller vad man ska säga fast på insidan inte utsidan. klipp en liten bit bara.
sen trär du igenom resår banden runt hela byxorna. kolla så dom passar innan du syr ihop dom.
sen klart !!
hoppas ni förstår annars får ni skicka ett mejl så svarar jag så fort jag kan.
[email protected]
kramizar
//emmziee

Kommentarer
Postat av: Lotta Ahlsten

Vad trevlig dina poster verkar vara! kommer med all säkerhet att läsa dina poster igen! =P Hoppas du har en rolig helg =P

2011-02-22 @ 11:20:26
URL: http://jade.se/paketresor

Vad vill du skriva? ska det vara taskigt så kan du lika gärna låta bli.:

Vad har du för namn?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0