testa?

hej på er !
vet att jag inte bloggat mycket idag men har vart hos farmor hela dagen ! va grymt trevligt så blev kvar rätt länge. men nu är jag hemma.
min gulliga kusin saga var också där. inte sett henne på månader gud va hon växer. hon är 7 tror jag nu. tiden går så fort hinner inte med haha..
ska slänga in ett litet tips senare på om ni har förstora jeans eller om dom är tråkiga så har ja tips på vad man kan göra. kika in lite senare så är de uppe..
idag är det fullmåne! TESTA EN SAK !
håll tummen mot månen och blunda med ena ögat då är månen lika stor på tummnageln..
brukar säga till en person. vart du än befinner dig i världen och vad du än gör där ute så idag är det fullmåne ute och idag är du med mig..
ha en trevlig kväll
kramizar
//emmziee
min gulliga kusin ! älskar hennes ögon

Kommentarer

Vad vill du skriva? ska det vara taskigt så kan du lika gärna låta bli.:

Vad har du för namn?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0