r.i.p min iphone

god morgon på er bloggläsare.
inte bloggat så mycket nu på lovet men bara för jag är med adam så orkar inte blogga massa men ska bli bättre på de jag lovar.
jag gick upp för en liten stund sedan men adam sover än. ingen aning om vad som händer idag. blir väl bara va hemma som alltid.
ska nog ta och fixa mina naglar idag som ser skitiga ut och ska klippa av dom tror jag för river bara alla när dom är långa. min mobil är fortfarande död. r.i.p min iphone
ska lämna in den så får använda min gamla
vad ska ni göra idag?
ha en bra dag
kramizar
//emmziee

Kommentarer
Postat av: FowZies.se ♥

sv: ja men absolut det tycker jag :D

2011-02-22 @ 13:50:08
URL: http://fowzies.se

Vad vill du skriva? ska det vara taskigt så kan du lika gärna låta bli.:

Vad har du för namn?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0