panik av att inte ha msn ? jaa !

hej på er.
sitter här på golvet i köket med mammas data. min msn sluta ju funka förut och fick verkligen panik av att jag inte hade någon så har gjort en ny nu men min msn funkar inte på min data så får börja sno mammas data tills pappa har återställt den andra.

fortfarande hemma och är sjuk. febern börjar gå neråt men har fortfarande lite feber..
ska ta och fixa lite lunch till mig själv nu. blir väl något gott hoppas ja


höres senare

kramizar
//emmziee

skicka nu mejl till min nya msn. [email protected]
så svarar ja så snabbt ja kan


Kommentarer
Postat av: ELIN

fin blogg!

allt bra med dig idag?

Kram.

2011-02-16 @ 17:36:13
URL: http://elinpassanisi.blogg.se/

Vad vill du skriva? ska det vara taskigt så kan du lika gärna låta bli.:

Vad har du för namn?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0