sanning om mig själv

detta är ett STORT problem för mig..
jag krymper..
en sanning kommer här om mig själv så läs och förstå.
dom senaste åren har jag haft problem med mat, slarvade med att äta och hoppade över massa måltider.. gick ner i vikt och blev rätt smal.
nu är nästan alla mina byxor förstora, även fast jag börjat äta rätt bra igen så krymper jag ändå.
shorts från i somras är förstora och går ner i vikt utan att jag ens tänker på de.
äter inte godis och massa skärp mat, tränar ingenting, äter 3 gånger om dagen men ändå så går jag ner 3 kg på ett halvår..
börjar bli rätt obehagligt... vill inte bli mindre nu.

Kommentarer
Postat av: BELLZOR :D

jobbigt å krympa :/ Även fast ja själv önskar ja kunde göra det (A)

2011-12-11 @ 02:29:08
URL: http://bellzors.se
Postat av: anna

sv: kan du inte gå till någon läkare så kanske dom kan hjälpa dig (:? för de är ju bättre å göra något åt de nu innan de är för sent usch de lät hemskt men hoppas du förstår va ja menar?

2011-12-11 @ 08:34:27
URL: http://annamarialarssson.blogg.se/
Postat av: martina

hoppas att du får en bra söndag! :)

2011-12-11 @ 11:04:52
URL: http://martinaolsson.myshowroom.se
Postat av: Hero!

Börja träna och ät mera!, försök få igång matbegäret istället för att ta ett äpple!

2011-12-11 @ 16:57:35
Postat av: S.

Kroppen reagerar inte alltid logiskt.

Även om du börjat äta bra igen, efter en sämre period av matintag så kommer kroppen inte slå om helt direkt, och det är vanligt att man fortsätter tappa vikt ett tag.

Men lägg till ett mellanmål om dagen så kommer du antagligen sluta gå ner i vikt!

(sent svar, men ny läsare)

2012-02-07 @ 21:51:22

Vad vill du skriva? ska det vara taskigt så kan du lika gärna låta bli.:

Vad har du för namn?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0