nu är julen över för mig !

hej läsare !
åh äntligen är julen över, haft en otroligt grym jul ! den bästa på länge om jag kan säga så, helt underbar släkt jag har och fått precis saker som jag behöver !
önska mig inget speciellt i år så blev en liten överraskning det jag fick, nu i veckan får ni se allt jag fått för sakerna ligger lite över allt just nu så,
kom nyss hem från stockholm där jag fira jul med mammas släkt, hade en trevlig stund tillsammans med dom, julmat, julklapps lek och massor med annat skoj !
hoppas ni läsare har fått en lika bra jul som mig och har ätit er mätta på massa julmat, nu är det slut med all mat.. haha.
ska lägga mig i soffan med pappa nu, sista kvällen med han för imorgon drar jag till mamms i 2 veckor.
ha en bra kväll !
puss & kramizar
julafton hos farmor
söta kusinen meja
söta kusinen alice
juldagen "idag "
kusinerna amanda & rasmus
familjen pucko som aldrig kan vara normala på bild !

Kommentarer

Vad vill du skriva? ska det vara taskigt så kan du lika gärna låta bli.:

Vad har du för namn?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0