livet vänder !

Hej på er !
haft en bra dag än så länge?
min har vart kanon !
även fast jag var trött i morse så blev det mycket bättre under dagen !
hade inga speciella lektioner idag så vi byggde pepparkaks hus på lektionen & sen gjorde vi bara klart en inlämnings uppgift sen stack jag och mötte upp jessica !
vi drog och fika lite grann, prata och så, sen kom även enni "bästavän" och gjorde oss sällskap ! grymt trevligt !
kom rätt nydligen hem, ska fixa sista uppgiften i skolan nu sen är det bara dagen imorgon kvar, sen får jag lov på onsdag, går 2 timmar i skolan den dagen.
nu ska jag försöka hålla humöret uppe ! livet vänder när man väl vill de som mest !
hörs senare!
puss & kramizar

Kommentarer
Postat av: bella

Vill du kanske ha ett nytt iphoneskal? Jag har en tävling hos mig där du kan vinna ett valfritt värde 500 kronor.

Om du inte har någon så ber jag om ursäkt! kram :)

2011-12-21 @ 22:04:36
URL: http://ciaobellaaa.blogg.se/

Vad vill du skriva? ska det vara taskigt så kan du lika gärna låta bli.:

Vad har du för namn?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0