ingenting står över mig !

sådär ja !
nu har jag fått tillbaka datan, brorsan har lånat den nu en stund på kvällen för han behövde plugga och självklart så är jag snäll nog för att låna ut den.
sitter just nu i sängen med musik i öronen "Norlie & KKV-ingenting står över mig" skit bra låt.
ska nog försöka sova vid halv 11 idag, så jag orkar upp imorgon ! redan torsdag imorgon.. helt sjukt vad veckorna går fort.. men hela helgen är iallafall planerad !
just nu är jag jääävligt lycklig och glad! vet inte ens vart jag ska ta vägen !! ahhhh glad tjej !!
hihi. hörs senare
puss & kramizar

Kommentarer
Postat av: anna

sv: haha ne de kan ju va svårt :P

2011-12-07 @ 22:15:37
URL: http://annamarialarssson.blogg.se/
Postat av: emma

Godmorgon, allt bra? :D kramis

2011-12-08 @ 09:17:59
URL: http://emmababy.se

Vad vill du skriva? ska det vara taskigt så kan du lika gärna låta bli.:

Vad har du för namn?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0