grym dag !

förlåt för dålig uppdatering !
men vart med underbara cassie hela dagen ! haft en as bra dag tillsammans med henne, vi har planerat inför imorgon,städat och massor med sånt, lämna nyss henne vid bussen men som tur så får jag träffa henne om några timmar igen "hihi" sen sover hon kvar lördag/söndag.
jag hoppas ni läsare får en toppen dag imorgon och får ett grymt bra nyår !
uppdateringen imorgon kommer vara låg men ni kanske förstår eftersom jag ska få besök av vänner imorgon och massor.
nu ska jag iallafall ta bort mitt smink och sova, så sjukt trött..

godnatt läsare

Kommentarer
Postat av: anna

sv: okej fast de är ju skönt de med ja menar de är ju inte kul å va stup full :P

2011-12-31 @ 12:19:39
URL: http://annamarialarssson.blogg.se/

Vad vill du skriva? ska det vara taskigt så kan du lika gärna låta bli.:

Vad har du för namn?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0