fika,snö,vän = perfekt !

åh vilken härlig dag ! riktigt mysigt med snön faktiskt !
kom nyss hem från stan, va i skolan fram till kl 1 sen mötte jag upp cassie på stan och så tog vi en liten fika, eller liten haha den blev 2 timmar lång, vi prata om allt möjligt eftersom vi inte träffats på ett tag, vi planera lite saker och så.
riktigt glad blev jag iallafall !
nu är jag iallafall helt slut, köpte ju nya vinter skor förra veckan och haft dom några gånger men har värsta skavsåren på hälarna.. går suuuper ont men jag stod ut. :)
hoppas ni haft en bra dag ! och att ni njuter av snön ! helt ärligt så har jag inget emot snön när den bara ligger på backen men hatar oväder och så.
nu ska jag lyssna på lite musik & sitta vid fb
puss & kramizar

Kommentarer
Postat av: anna

sv: najs de :D jo samma här :D!

2011-12-06 @ 18:23:08
URL: http://annamarialarssson.blogg.se/

Vad vill du skriva? ska det vara taskigt så kan du lika gärna låta bli.:

Vad har du för namn?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0