träning nu!

dagen är full med saker. :))
hej och godmorgon alla kära bloggläsare.
vet att jag inte bloggar så ofta längre men har verkligen inget att skriva och ingen kul att skriva när ingen komenterar. vet att ni läser bloggen men ni lämnar aldrig komentarer så till er alla skriv något så jag vet att ni läser allt. :)
idag ska jag först nu ut med bästavän och ta en promenad sen blir det hem och städa lite,efter de så ska jag nog ut och springa ett tag,dags att ta tag i träningen nu.
eller vad säger ni?
tar nog med kameran nu när jag ska ut och gå så de kanske blir lite nya bilder i det fina höstvädret.
hoppas att ni alla mår bra och får en jätte bra dag
kramar på er alla

Kommentarer
Postat av: sannababy

hihi! vad händer idag då? kram

2010-10-16 @ 11:31:27
URL: http://ssannassuomela.blogg.se/
Postat av: sannababy!

jag kikar in senare, jag ska också ut och fota snart. kika in du med, vi kanske kan ge beröm och kritik i bilderna? kramis!

2010-10-16 @ 14:22:36
URL: http://ssannassuomela.blogg.se/

Vad vill du skriva? ska det vara taskigt så kan du lika gärna låta bli.:

Vad har du för namn?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0