måndag avklarad snart fredag igen

hej hallå är ni trötta efter en måndag i skolan eller på jobbet?
det är iallafall jag.
kom nyss hem från skolan och ska ta och packa nu för idag ska jag till MAMMA! saknar henne massa,
om 9e dagar åker hon och jag till london,då åker kameran med kan ja säga. blir massa bilder när ja kommer hem sen,men tar nog inte med datan för finns inge internet där borta på hotellet men ni får stå ut tyvärr.
har inte så mycket att skriva så får skriva senare ikväll när jag packat klart och gått över till mamma.

ha en forsatt bra måndag!
kram

bilden tog jag när jag och bästavän va ute och fota lite en dag.

Kommentarer
Postat av: toves träningsblogg

haft en bra tisdag?

2010-10-25 @ 17:30:03
URL: http://tovestraningsblogg.blogg.se/

Vad vill du skriva? ska det vara taskigt så kan du lika gärna låta bli.:

Vad har du för namn?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0