lite halv lat vecka iallafall

hej hallå bloggen.
hann inte blogga i morse för var tvungen att fixa mig lite extra för vi hade SKOLFOTO. usch såg säkert jätte konstig ut för sov ganska dåligt inatt så var typ röd i ögonen.
just nu ska jag packa för ska till Pappa idag. funderar på att ta en resväska för har så sjukt mycket packning.
men ska vänta på mamma som kommer hem vid halv 7 så ska hon hjälpa mig över med alla grejer.
skolan idag gick helt ok imorgon har vi nutidsorientering och på onsdag har vi klassens dag typ så det blir ganska lungt med läxor denna vecka.
jaa har inte så mycket mer att att skriva så jag skriver ikväll. så kika in då.
pussar & kramar

Kommentarer
Postat av: rebbiz

Härlig blogg:)

2010-10-04 @ 18:03:28
URL: http://rebbiz.blogg.se/

Vad vill du skriva? ska det vara taskigt så kan du lika gärna låta bli.:

Vad har du för namn?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0