söndagen klar

hemma nu!
grymt härligt,trött och har ont i hela kroppen.
tror jag håller på och blir sjuuuk, illa.. men men är grymt förskyld och har hört att många är de.
krya på er som är sjuka.
aja dagen blev rätt chill, pappa jag och ankie drog till västerås vid halv 2 och kom hem för en liten stund sen. nu har min underbara brorsa flyttat. *lite ledsamt*
men men sånt är livet,
nu ska jag sätta mig i soffan och ta det lugnt,kolla på tv och lite sånt sedan blir det att sova tidigt. skola imorgon.

ha det bäst
kram /emmziee

jag och min brorsa förra vintern. båda har förändrats massa! :)

Kommentarer
Postat av: emelie carlsson

jätte gulliga!

2010-11-22 @ 08:08:00
URL: http://emelieccarlsson.blogg.se/

Vad vill du skriva? ska det vara taskigt så kan du lika gärna låta bli.:

Vad har du för namn?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0