dags att bli bättre nue!

nej nu ska jag ta och skärpa mig med bloggandet!
har fått massa komentarer "uppdatera då" och blablabla
fredag kvällen och hela dagen idag har jag vart med min lille pojk. igår kolla vi på idol och myste lite bah, hela dagen idag har vi sovit och kollat på tv typ.
haha när jag vakna i morse så såg jag att det snöat.
det va ganska fint, lite "julkänsla" typ :)

för er som skickat mejl till mig svarar jag på lite senare.
till er som har frågor till mig eller vill ha kontakt kan mejla mig på [email protected]
facebook: emma kristina thomsen

bara att lägga till och skriv! va inte blyga.
nu ska jag kolla hur det går för min älskade bror som flyttar imorgon. pappa och alla håller på att packa, *små sorligt*
kommer bli tomt utan honom.

ha en bra kväll
kramar /emmziee

Kommentarer

Vad vill du skriva? ska det vara taskigt så kan du lika gärna låta bli.:

Vad har du för namn?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0