tisdag 8e juni 2010. snart sommarlov! nu räknar vi ner dagarna



Godmorgon.
idag är det tisdag och jag blev hemma från skolan idag,bara för jag inte har sovit bra inatt och sen mådde jag inge bra. men det börjar bli bättre nu.
just nu sitter jag i soffan och kollar på tv,ska snart ta och käka lite frukost.
vid kvart i 4 så ska jag ner på stan och klippa mig. äntligen. mitt hår ser hemskt ut. sen ska väl jag och mamma gå runt lite på stan och kolla på nya skor till mig, måste ha nya till avslutningen.
sen imorgon blir det att färga min hår utväxt.
snart sommarlov då. vi slutar skolan på torsdag kväll. "längtar"

aah som ni ser så är det jag och min bror på bilden. mamma tog den bilden innan julen. vi skulle skicka bilder till mormor och alla.

nej nu ska jag ta och käka frukost och kolla på film :)
ha en trevlig tisdag.

kramiz ♥

Kommentarer

Vad vill du skriva? ska det vara taskigt så kan du lika gärna låta bli.:

Vad har du för namn?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0