popcorn!

hej bloggen och alla läsare.
idag har jag vart ute och solat ett tag. det var så himla fint väder, sen kom sanna hit då ställde vi oss och baka muffins. haha dom blev inte världens bästa men goda blev dom :)
just nu sitter jag framför datan och käkar popcorn. usch det är inte bra är nästan popcorn beroende, fy på mig äter popcorn varje dag nu. :(
måste sluta annars kommer jag få gå och köpa nya hela tiden.
aja jag hoppas att ni alla fick en trevlig torsdag ute i solen.

imorgon har mamma tagit ledigt så vi ska till stan och tunapark och shoppa lite hade vi tänkt :)
ska bli trevligt, det var länge sen jag och mamma gjorde något tillsammans.
jag vet 3 saker jag ska leta efter.
bilden säger allt!

ha en trevlig kväll så skriver jag mer imorgon
kramiz


Kommentarer
Postat av: thaipinnen ♥ - gör gratis designer

snygga :)

2010-06-18 @ 06:50:26
URL: http://thaipinnen.blogg.se/
Postat av: Sara

Haha jag är precis lika dan med det här med popcorn xD<3

2010-06-18 @ 10:21:37
URL: http://sarahdoo.blogg.se/

Vad vill du skriva? ska det vara taskigt så kan du lika gärna låta bli.:

Vad har du för namn?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0