måndag 14e juni

Godmorgon bloggen och alla läsare.
jaha då är det måndag igen. jag vakna nydligen. var jätte trött så sov länge idag.
när ja vakna så var det ett stort svart moln över lägenheten. usch då vill man bara somna om och vänta tills solen kommer fram.
men eftersom det är dåligt väder idag så ska jag passa på att rensa min garderob.
har för mycket kläder. får knappt plats med allt, sen ska jag nog städa rummet och rensa lite.
kläderna skickar jag till min kusin eller om någon polare vill ha.
hatar att kasta massa kläder.
nej du ska jag kila iväg och käka lite frukost sen är det bara att börja städa.

kramiz ♥


Kommentarer
Postat av: Isabella

Kommer nog på fråger under dagen så då frågar jag då?:)

2010-06-14 @ 15:46:30
URL: http://isabeeella.blogg.se/
Postat av: Emmelie

Fin blogg stumpan!

2010-06-14 @ 21:01:23
URL: http://emmjes.blogg.se/

Vad vill du skriva? ska det vara taskigt så kan du lika gärna låta bli.:

Vad har du för namn?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0