Godnatt

godkväll på er alla bloggläsare.
jag blev jätte seg nu på kvällen. är grymt trött och sen har det vart skit väder och då blir man seg.
idag var jag hos daniel på förmiddagen och lämna lite saker sen drog jag till farmor och hälsa på lite. käka lunch och så. sen när jag kom hem så var jag skit blöt,fick gå i regnet så jag bädda ner mig i sängen och allt sen kommer brorsan in och skriker vi ska käka pizza nu, jag bara nej usch så var det bara att klä på sig igen och dra sig ut. nu på kvällen låg jag och kolla på film.
bröderna grimm. älskling lämna den här förut så kolla på den. den var rätt okej men ingen film för mig. :)
usch på varje kanal idag på tv'n så har det vart om bröllopet. tycker att det har blivit lite överdrivet. men det är vad jag tycker
vad säger ni?

jag hoppas att ni alla har haft en bra lördagkväll och inte har råkat illa ut. "haha"
har inga planer än för imorgon. så får klura ut något skojj.
vill tacka er alla som läser min blogg och skickar massa bilder som ni gjort på mig.
ni får jätte gärna skicka fler om det är så, jag älskar att få bilder. blir så himla glad då.
om ni skickar en bild så får ni en länkning här på min blogg.

ha det bra!
kramiz



jag ska nog snart ta och lägga mig och sova. godnatt

Kommentarer
Postat av: Gossipanka

haft en bra helg :D ?

2010-06-20 @ 11:10:02
URL: http://gossipanka.blogg.se/

Vad vill du skriva? ska det vara taskigt så kan du lika gärna låta bli.:

Vad har du för namn?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0