Godmorgon

godmorgon alla.
vilken seg söndag morgon. gick upp kl 10 men hade absolut ingen lust.
brorsan sov borta inatt så va hemma med mamma igår.
förresten var det någon som såg bröllopet igår? var det bra?
jag ville inte ens kolla på det, mamma såg det men jag vägra. tycker att det blev lite överdrivet.
jag ska nog ta och hoppa in i duschen nu snart och börja fixa mig lite sen får jag se vad jag hittar på. har inga planer än men något kommer säkert snart upp så lika bra att vara fixad.
slänger ut en liten bild senare på dagens outfit.

ha en bra söndag.
puuss och kramiz



slänger ut en bild från thailand så länge.
jag längtar tillbaka.

Kommentarer
Postat av: Gossipanka

Jag vill också till Thailand! ;o

sv: jotack :) Helgen var najjs! :D har inte gjort så jätte mkt :D varit med kompisar :D

2010-06-20 @ 12:37:11
URL: http://gossipanka.blogg.se/

Vad vill du skriva? ska det vara taskigt så kan du lika gärna låta bli.:

Vad har du för namn?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0