godmorgon

godmorgon på er alla solstrålar.
ur tråkigt väder idag. så det blir inte att sola eller ha shorts på sig.
det är bara 14 grader ute och molnigt
jag vakna vid 10 och käka frukost och tog det lite lugnt.
har inga planer för idag. blir väl antingen att hitta på något med någon eller så går jag ner till farfar & farmor och hälsar på dom. länge sen jag träffa dom så kanske ska göra det :)
jag hoppas att ni alla fick en trevlig fredag kväll och får en forsatt bra lördag morgon/eftermiddag. så skriver jag lite mer senare.
ha det bra!

puss & kram


gammal bild. tog den innan jag åkte till thailand i april

Kommentarer
Postat av: Emmy

sötnos på bilden!<3





2010-06-19 @ 13:09:34
Postat av: Ollieee

sv: typ se på fotbollsmatch, kompis o så, själv?;)

2010-06-19 @ 13:17:16
URL: http://ollieee.blogg.se/

Vad vill du skriva? ska det vara taskigt så kan du lika gärna låta bli.:

Vad har du för namn?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0